onsdag 17. november 2010

Bursdagshilsen

I morgen 18 november har ei venninne bursdag.
Jeg vil skrive en aldri så liten hilsen til henne her, i tilfelle hun besøker siden min. Hun har kommentert at jeg var litt treg med oppdaterting, så håper hun nå blir fornøyd, hehe. Gratulerer med dagen snuppa! Jeg er veldig stolt av det du gjør nå, du er flink og står på!!! Kjempegla i deg:)
Og lillebror har faktisk også bursdag i morgen. Han blir 20 år. Rart å tenke på at min LILLE, LILLEBROR er så stor...! Er jeg begynt å bli gammel, nei? Å langt derifra! Man er ikke voksen før man kan innrømme man er barnslig, eller?! Gratulerer så mye med dagen Johan. Jeg er så utrolig glad i deg.
Og så var det pappa, han blir 51 år 23 november, gratulerer han også i samme slengen. Vi skal ha en liten feiring på lørdagen hjemme hos mamma og pappa. Det blir koselig. Idag er Andrea i barnehagen, jeg koser meg hjemme med kaffe og strikking. Tør nesten ikke innrømme det, men har litt julemusikk på i bakgrunnen. Det er LITT tidlig, men, men..! Ingri blir nok skikkelig overgitt over meg ;)
Likte dette lyset tidlig en morgen nå for noen dager siden. Så fint!

2 kommentarer:

  1. Ja, Susanne, altfor tidlig for julemusikk? Klarer du ikke vente lengre? du har sikkert begynt å drikke julebrus også! Typisk. Jaja. jeg spiser mandarin ;-)
    Og på søndag kommer adventspynten opp og julemusikken strømmer ut av høyttalerne, det blir koooos!

    SvarSlett
  2. Har smakt julebrusen,ja:) Og mandarin har vi spist litt av. Har egnetlig veldig julestemning allerede =)

    SvarSlett