søndag 17. april 2011

Goood påske

Huff, nå er det evigheter siden jeg har hatt innlegg med prosjekt.
Har tatt bildene, men ikke fått det inn på dataen enda... Har strikket
babysokker, skikkelig smått. Så er ullbuksen snart ferdig, har faktisk akkurat
1 uke på meg nå. Skal være ferdig til den 25 april. Strikker best under press.
Så har jeg strikket en pixie lue med hals, fant den på denne adressen:
http://trikoter.blogspot.com/2009/05/trudes-pixielue-med-hals.html
Skal ordne med bildeinnlegg snart :)

Da var påsken begynt. Vi har tilbringt palmhelgen på krokvatnet
bare vi 3. Det har vært drittvær. Regn, sludd og vind, men det finnes
jo ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Så vi har vært ute korte turer i gangen
men litt frisk luft ble det jo. 

Håper dere får en flott påske. 

2 kommentarer:

  1. Tusentakk fer koselig påske hilsen på min blogg kjære Susso gopia mi <3 ønske dæ å dine skjønne ei gooo påske også!! Va så utrolig hærlig å ha dåkk her på overnattingsbesøk,neste gang håpe æ gullet e me å ;) E så mytti gla ti dæ <3
    Klemma Ina

    SvarSlett
  2. Heia snuppæ :)
    Ja, neste gang ska tuppæ va me,og vi ha bedre tid, og Andrè og nybabyen va kommet ;)
    Vi kosæ oss glugg! Gle meg tæll neste gang vi treffest!
    Eg e kjempegla i deg åg,og savn deg masse <3

    SvarSlett