onsdag 20. mars 2013

JULEKJOLEN SOM BLE FERDIG ETTER JUL....!




Denne kjolen fant jeg oppskrift på i sandnes sine hefter. Nr 1101, modell 25/26. Originalfargene er lysblå og lilla. Jeg valgte å strikke med østlandsgarn fra Nille. Mye billigere og foreløbig har jeg bare god erfaring med det. Den hekla kanten rundt nede på stakken, samt rundt hals og arm er verdens beste mamma som har gjort. Jeg er ikke god nok enda til å begi meg ut på så fin hekling(..og så myyye...) Så TUSEN millioner takk, mammæ 




2 kommentarer:

  1. Hei :) Denne var kjempefin! Men jeg ser i heftet at den minste str er 1 år, er det det du har strikket her? Den så mindre ut... Jeg skal strikke julekjole i str 3 mnd tenkte jeg, og er på leting etter en fin kjole. Tror jeg vil bruke oppskriften på denne og lage en i liten str, tenkte å høre om det er det du har gjort? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia. Hvordan ble det med julekjolen? FIkk du brukt denne oppskriften?
      Den ser bare liten ut. Er str. 4 år ;)

      Slett