mandag 1. oktober 2012

Ja, så var det plutselig blitt høst!




I løpet av sommeren har jeg produsert littegrann.
Marius pannebånd i str.10-12 år. Enda en tennbrikkettskjuler:
Mønsteret fant jeg her: http://hobbykrok.blogspot.no/2012/04/tennbrikett-skjuler-oppskrift.html




Mønsteret til Mariuspannebåndet var i "Norsk småstrikk" boken.



En "fana-heldress" til baby. Også i boken "Norsk småstrikk"

Det sistnevnte var litt av ett prosjekt. Alt frem til monteringen var enkelt, men siden jeg aldri har montert, fikk jeg min tante til å hjelpe. Ble litt krise når jeg skulle prøve å klippe opp fremme, men en snarrådig Susanne ordnet dette fort, men HJERTEBANK.... Men resultatet ble da bra det:-)







Har til og med lært meg å hekle :-o Det har blitt noen lyslykter, det er vist ganske poppis for tiden. 

Tante som lærte meg både heklingen og mønsteret. Men så alà samme på denne bloggen:
http://hjertero-silje.blogspot.no/2011/09/oppskrift-pa-heklet-lykt.html






Pynter med silkebånd og diverse nikk-nakk :) Nydelig på mørke høstkvelder !

Nå er julegaveproduksjon snart igang tenker jeg! 

GOD HØST VIDERE:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar